2013年10月23日 星期三

毛毛令人憂心嘅事…毛毛百厭咗好多

2013年10月23日(星期三)


毛毛近排鍾意亂搞嘢,毛媽話毛毛好唔聽話,連工人姐姐都話毛毛曳咗,所以一到出門去旅行(月尾同太太去幾日臺灣)⋯硬係唔放心個少爺仔毛毛。

太太寫咗一份祥細照顧毛毛嘅工作指引俾工人姐姐執行…其中為咗飲食上避免出問題…我哋出門期間毛毛正餐改食罐頭、飲用水要早上及傍晚換一次、每日要幫毛毛梳毛同洗眼、報告毛毛每日嘅生活情況等等⋯雖然工人姐姐好有信心咁答我地"冇問題"但我對工人姐姐同毛毛佢哋相處始終有啲擔心,因為毛毛近排好百厭(工人都咁講)會"蝦"工人姐姐,怕工人姐姐冇咁嘅耐性同忍耐力照顧毛毛⋯


毛爸 : 毛毛你越大越唔聽話喇...真係令我哋擔心...

毛毛 : 唔係呀!我只係做多咗啲運動啫...


毛爸 : 連工人姐姐都話你百厭咗...生性啦...大少...

毛毛 : 你哋全部人都砌我「生豬肉」...我嬲你哋...

毛爸毛媽 : 小氣...

8 則留言:

  1. 真係無咁乖?發生咩事呀?

    回覆刪除
  2. 毛毛個樣好委屈 wor, 唔好剩係聽片面之詞,毛小孩也懂誰是疼惜自己的人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實工人(入職條件係愛狗任何情况下唔可以體罰毛毛)都好錫毛毛咖,可能毛毛最近少運動...精力過盛...

      刪除
    2. 你之前不是說毛毛在你們上班時,有各種焦慮反應嗎?我覺得是事有 Q K,我係你地就會留意吓 la.

      刪除
  3. hi hi 毛毛! 我係mocha呀, 你好

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛 : Mocha你好,好高興同你做朋友,聽我爸爸講你唔舒服喎...你保重呀,快d好番...

      刪除