2013年10月21日 星期一

俾啲神秘嘅聲音嘈醒

2013年10月20日(星期日)


凌晨四點⋯俾啲神秘又帶有節拍嘅聲音嘈醒,啲聲係床邊傳嚟…呼~呼~嚓嚓嚓、呼~呼~嚓嚓嚓⋯啲怪聲雖然好微弱,由於環境好靜所以聽得好清楚。

我好奇起床查吓啲聲音係由乜嘢發出,搞到連毛媽都醒咗問:肥仔,你搞乜嘢?係啲乜嘢聲音嚟咖?最終揾到啲聲音來原,係⋯毛毛小朋友「扯鼻鼾(呼呼聲)」同「腳震(R衣櫃門嚓嚓聲)」,結果呢個答案令全家笑爆咀⋯由其係我⋯之後我再瞓唔番⋯最尾我裝身出去踩單車。



毛毛 : 毛爸,夜麻麻...你搞乜野呀?嘈住人哋瞓覺...

毛爸 : 毛仔你玩野就真...連瞓覺都咁嘈嘅?


毛毛 : Sorry...我發夢...

2 則留言:

  1. 毛毛,連訓覺都咁可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛少搏出位引我哋注意...成日都搞搞震...有時俾佢搞到我哋O晒咀但又唔可以怪佢...人都癲笑到碌地...

      刪除