2013年6月30日 星期日

俾家長寵壞嘅Coffee


2013年6月30日(星期日)

由於阿妹出門趕唔到返屋企照顧Coffee...所以今朝一早就過去探Coffee。
聽阿妹話Coffee最近唔肯食狗糧(真係好奇怪近排毛毛都係咁),所以我煮咗啲雞柳帶俾Coffee食,Coffee一見我就狂吠...但估唔到Coffee除咗吠之外仲咬我,好彩佢咬住我嗰陣我冇旭仲用好兇嘅眼神望實佢...咁佢就放開我,Coffee咁嘅行為其中多數係俾阿妹縱壞,更好彩嘅係Coffee好快咁食晒啲雞肉同菜...仲Lam Lam脷。


毛爸 : 最開心係見到Coffee正經咁食晒份餐...

沒有留言:

張貼留言