2013年6月29日 星期六

毛少唔肯俾工人姐姐幫佢擦牙


2013年6月29日(星期六)

最近毛媽同工人姐姐對毛毛有好多投訴,而毛毛唔肯擦牙最麻煩。
毛媽話毛毛最近經常發脾氣,幫佢清潔耳仔嗰陣想咬人,工人姐姐話毛毛食飽餐之後唔肯擦牙,抹咀嗰陣毛毛仲會發嬲咬佢...毛毛咬人呀!搞到全家人心皇皇...。
我都有發覺毛毛對於硬嘅零食都會唔願意食,可能口腔有傷...而嗰啲傷係由唔正確擦牙引起(我估咖咋),所以對擦牙反感,但由我親自幫毛毛擦牙...毛毛就好乖咁順從。


毛毛 : 我要毛爸幫我擦牙...
毛媽 : 毛爸,阿仔擦牙呢樣野...以後就由你代勞喇...拜托...

沒有留言:

張貼留言