2013年6月22日 星期六

學藝之旅...素貼寺(雙龍寺)

2013521(星期二)



續...今朝約咗八點出發...但啫哥一早已經喺大堂等我哋。
今朝係去雙龍寺,車程要
45分鐘。我哋去到雙龍寺,啫哥同我地講要行300級石級先上到佛寺...太太一聽到300級石級已經耍晒手,亦都可以搭電梯直逹(我講服咗太太上山搭電梯落山行石級)。山上嘅金頂好靚,我哋參拜、參觀、影相都要花1個半鐘先兜咗一個圈。
回程嗰陣啫哥車我哋去食魚蛋粉同雞飯,晏晝由於天氣勁熱我地返咗酒店休息。下晝
...出去做按摩、影相、直到食飽晚飯......待續

毛爸 : 金頂非常華麗莊嚴...更令人心曠神宜心境平靜...

毛爸 : 雙龍寺(當地人叫素貼寺)個名來由...係因為入口有兩隻龍...

毛爸 : 呢位係好出名嘅鎮山高僧...唔識寫佢嘅聖號...

毛爸 : 寺內有好多碧畫...內容係講有關佛祖嘅故事...

毛爸 : 金頂週圍嘅寺廟都好靚...


毛爸 : 呢個裝飾喺西藏最多...但呢度都有?

毛爸 : 咁有氣勢嘅鐘陣都係第一次見...

毛爸 : 金頂下層都好熱鬧...好多善信黎参拜...


毛爸 : 上金頂週圍嘅建築群係工匠心血嘅精品...

毛爸 : 寺內有巨形佛祖像,可以影相但室內好暗又唔可以閃燈...咁要影相就要講技術喇...(待續)





沒有留言:

張貼留言