2013年6月2日 星期日

學藝之旅...金三角


2013年5月20日(星期一)

金三角係今日最後一個景點...亦即係話我地已經坐咗四個半鐘嘅車程。

其實呢個旅程係去世界有名嘅3不管地帶,3國邊界,毒品集散地行下參觀下同食飯,分分鐘坐喺隔離枱嗰啲人係大毒販,我咁講係唔係好誇張呢?

嗰度嘅景點有座好高嘅金身佛象,一直向下行就係河邊...有個簡舊嘅碼頭,遊客可以坐快艇近距離暢遊3國邊界。

我哋食飯嗰陣就開始落雨仲越落越大...之前我經常講我可能犯水...每次出門行程中總有幾日遇到雨天。食飽飯都未停雨,我哋狼狽咁影咗啲相就返歸。

司機啫哥同我哋講由於落雨同塞車...我地嘅回程有可能超過四個半鐘先會返到酒店(約夜晚八點幾)。講起上嚟我都幾富貴,來回坐九個幾鐘去邊界食個飯...

毛爸 : 佛祖坐喺泰國邊境...




毛爸 : 地圖指示我哋企嗰個位...


毛爸 : 對岸係老撾...


毛爸 ; 呢位一定係大人物...


毛爸 : 座佛像有成幾層樓咁高咖...



毛爸 : 睡蓮係泰國國花...忍唔住都要影番張...


毛爸 : 幾乎所有寺廟都有睡蓮...而呢池花啲水入面係有好多魚仔咖...超可愛。


毛爸 : 呢間寺廟有好多種佛像...


毛爸 : 東南亞另一種教派...


毛爸 : 毛爸到此一遊...


毛爸 : 呢六座金色柱加埋兩隻大象嘅排坊陣...非常之有氣勢...

沒有留言:

張貼留言