2013年2月10日 星期日

Coffee來屋企過年


2013211(星期一) 大年初二


早晨!今日係大年初二,毛家向各位拜年祝大家 身壯力健、萬事如意、恭喜恭喜。
尋日接
Coffee嗰陣已經發覺佢唔開心,返到屋企一直都瞓喺門口,平時最鐘意嘅零食都冇興趣。
到食晚餐
(狗糧)只係望吓就算後尾我唯有特別為佢煮啲雞肉餐(住家菜)咁…Coffee先乖乖咁食晒,之後就連佢最鍾意食嘅蘋果、香蕉都冇食,到夜晚唔肯跟我哋入房瞓覺睇嚟Coffee係好掛住媽咪。



毛爸 : Coffee一直都悶悶不樂...仲同毛毛打交...
coffee : 舅父,我心情超唔靚...


毛爸 : 幫Coffee梳毛嗰陣...佢豪不留情咁咬我...
Coffee : Sorry呀舅父我冇心咖...

沒有留言:

張貼留言