2013年2月26日 星期二

毛毛發惡咬我


2013年2月26日(星期二)

我啱啱幫毛毛梳完毛,毛毛就自己坐喺梳化...猛咁Lam肚仔,當初我以為毛毛無聊丫定做清潔Lam「何B仔」,我好自然咁制止佢同檢查吓嗰個位置乜野事,當我做抱起嘅姿勢...毛毛表現出前所未有咁惡仲咬我一啖(算係用力都好痛吓不過冇受傷),毛毛原來係Lam緊右腳大俾...嗰度有個1.5cm咁大嘅傷口仲流緊血水。
今次大劑...毛仔你幾時整親同喺邊度整親咖?嘩...我真係大頭蝦,毛仔幾時受傷都唔知...我真係個梳忽家長囉。


毛爸 : 毛毛右腳俾傷口我見到都驚一驚...


毛爸 : 傷口咁大一定會好痛...難怪毛仔發惡又咬人...
毛爸毛媽 : 毛仔你梗係以為毛爸再會整痛你...所以咬毛爸...我哋知唔關你事...

沒有留言:

張貼留言