2013年2月21日 星期四

毛毛心聲…加強保安嘅黃昏


2013221(星期四)


黃昏毛爸帶我出橋頭公園散步,去目的地嗰陣已經覺得有啲奇怪有好多警車、巡邏電單車喺我哋格離經過。
當我哋去到橋頭公園泊好車
好快就有兩架警車一架泊喺我哋車前面一架泊喺我哋車後面,仲有好多警察哥哥落車「就位」佢地睇嚟係等緊我毛少落車,好明顯係保護我「毛大少」米住乜我係「大人物」咩?





毛毛 : 好多警察哥哥呀...其實我散吓步啫...唔使咁大陣象嘅...
毛爸 : 毛仔咁早就發夢?係祖國政要嚟咗...加強保安咋...


毛毛 : 夕陽西下...好靚呀~
毛爸 : 你識咩?扮晒嘢...


毛毛 : 唔知毛爸你幾時會帶我行海灘呢?
毛爸 : 快喇快喇...

沒有留言:

張貼留言