2010年5月29日 星期六

銅銅嘅朗誦表演


嗨,大家好,今日我以介紹我最珍貴嘅寳物作為我嘅朗誦題目...



宜家有無同學估到我最珍貴嘅寶物是乜嘢?就係我嘅茶杯貴賓犬佢叫Coffee。舊年,我爸爸媽媽喺一間叫"Mini"嘅寵物舖頭買番黎俾我,喺嗰度我地見到好多狗狗,我地簡左好耐,商量吓應該買邊隻狗,最後,我地睇到一隻只有4個月大嘅狗狗,它有一層啡色的毛毛,頑皮又可愛,咁媽媽就決定買左佢做我嘅生日禮物。


佢係女仔黎咖,我地叫佢個名 做"Coffee",有人話Coffee個生日係11月2號。嗰日我地請左舅父同佢地隻狗狗(毛毛)一齊為Coffee慶祝生日,舅父仲買左個狗蛋糕俾佢。Coffee好鍾意個蛋糕。


我嘅媽媽對Coffee非常愛錫,梗係喺我地食飯嘅時候獎佢食物,所以,Coffee好鐘意媽媽,似乎coffee似係我媽媽嘅生日禮物多啲,而唔係我嘅禮物。


雖然Coffee宜家大左好多,大到好似係玩具貴賓犬咁大隻,但我地全家人都好愛錫佢,因為Coffee好識搞氣氛令大家開心,佢當我地係佢最好嘅朋友。因為我地一齊開心成長 , 所以我諗我要好珍惜我地呢種友誼。


Coffee好聰明,佢經常學野都好快織,咁係因為貴賓犬係世界上第二聰明嘅狗狗。


 


沒有留言:

張貼留言