2010年5月27日 星期四

最鍾意嘅飲品 "汽水"

2010年5月28日(星期五)


細個嗰陣最想飲嘅飲品係 "汽水"...當時嘅至愛有沙士、可樂、七喜、是必利...到大個之後就獨沽一味鍾意飲 "可樂" ...


 我有好多朋友同事都好鍾意飲可樂咖 , 有兩個死黨、同事有收藏 "可樂"(細樽裝)汽水做興趣咖 。



好少見嘅細撙裝 "Zero可樂"...


好多時我見到特別版嘅樽裝可樂我就買黎做禮物送俾死黨咖喇(由其是湯馬士 , 佢嘅收藏品裏面有一部份係我送咖)。


唔記得幾時開始因健康理由減少飲可樂(甚至自己唔會用金錢買可樂飲 , 人地請食就例外)。


我好多朋友、同事買嘢俾我飲都唔使頭痛...梗係 "可樂"啦...



湯生又多一支收藏品 "Zero可樂"....


 


沒有留言:

張貼留言