2009年10月31日 星期六

台灣、台北--Day 3 (Part I)

20091025(星期日)


今朝一起身拉開窗簾就有一線陽光射入房...


今日我地計劃去「十分」玩,但係一行出酒店就好失望,個天開始密雲周圍都好灰色...


我地花左兩個鐘去到「十分」,已經係下晝點,由於火車班次嘅關係決定只係留喺「十分」玩。


一落火車第一個感覺好舒服、環境好鄉下。首先去「樓仔厝」食野同影相,再去公園、去布、去鐵路放天燈...不知不覺又玩到夠鐘,要搭火車返台北...


今晚去「饒河街觀光夜市」...



毛爸 : 呢個地方係「眼鏡洞瀑布」



毛爸 : 個景好有氣勢...



毛毛 : 毛媽.... 咦...毛爸喺度做緊乜呢?



毛媽 : 你毛爸喺度食緊「鐵路便檔」仲話好好食同好平喎...



毛爸 : 呢個只係途中見到嘅小瀑布...




毛爸 : 呢個古月土雞煱Set好大份仲有飲品同甜品,細食啲都食唔晒...



毛爸 : 呢壺凍頂烏龍茶就貴囉成HK$40蚊咖...



毛爸 : 喺深山梗係有間廟嘅...



毛爸 : 鐵索橋隔離嗰條橋火車行咖...



毛媽 : 我到此一遊...



毛爸 : 我就到此一瞓...哈哈哈...



毛爸 : 聽當地人講以前呢度係礦場黎咖...



毛爸 : 唔...好靚....



毛爸 : 佢地係「十分瀑布」嘅守護者...



毛爸 : 呢間廟叫「成安宮」,呢兩隻瑞獸係護法...



毛爸 : 放天燈...




毛爸 : 呢個天燈係要黎睇咖....



毛爸 : 又夠鐘搭火車返台北...駕駛室係唔俾影相咖...我...


跟住饒河街觀光夜市......


 


沒有留言:

張貼留言