2009年10月22日 星期四

鬧情緒嘅毛毛

20091022(星期四)


尋晚毛媽帶毛毛出街散步...撞見黃色小唐狗...結果毛毛有少少失控,毛媽激心...


尋晚我返屋企噤門鐘,毛毛就吠,毛媽制止左毛毛吠 (平時毛毛會吠唔停咖)。毛毛好熱情咁歡迎左我一陣間就行開 (平時痴好耐先返番自己個位)。我食飽飯入房執行李,毛毛就一直都坐喺隔離...連毛媽叫佢玩都唔出房...


今朝毛大少瞓到過晒龍都唔起身,我地好晏先出街散步。街上好少狗狗,可能去晒食早餐。今朝毛毛有少少特別,離遠見到啲狗就會坐低等攞獎 (),我都R晒頭...



毛毛 : 毛爸話冇心機即係鬧情緒喎...



毛毛 : 毛爸講嘅係唔係真咖,毛毛都唔覺...


 


沒有留言:

張貼留言