2009年10月17日 星期六

「行為糾正課程」第二堂戶外訓練 (已加相)

20091017(星期六)  


今朝帶毛毛去完公園玩,再陪毛媽買餸食早餐之後,我地就出港澳馬頭接Sunny Sir


今次好高興由Sunny Sir出面請左Mad Mad Family (毛毛嘅大師兄),荳B Family (毛毛嘅二師兄) 幫手。


今次嘅訓練包括點樣處理狗與狗近距離接觸、點樣令主人地位提升、跟進狗狗日常嘅服從訓練技巧。


今朝嘅戶外訓練過程非常愉快開心,仲遇到好多狗狗...大牧羊、北京、貴婦...


毛毛反應、表現都達標,Sunny Sir都讚毛毛全程表現好。咁梗係仲有好多方面要改進啦...


今次咁開心嘅訓練要多謝Mad Mad Family 同荳B Family,多謝佢地熱心幫忙...



毛毛 : Sunny Sir 帶住我同師兄佢地一齊上堂做練習...



毛毛 : 呢位就係我大師兄Mad Mad,佢好大隻好威咖...



毛毛 : 呢位係我二師見荳B,佢好醒目同精靈咖...



毛毛 : 我同二師兄好夾咖...我地係唔係操得好齊呢 ?



Mad大師兄 : 唔准偷懶咖,我睇實你地咖...



毛毛 : 呢位係我地新識嘅朋友仔,佢叫Jimmy仔...


沒有留言:

張貼留言