2009年10月14日 星期三

不能放鬆

20091015日 (星期四)


今朝天氣好涼爽一開門就聽到隔離屋啲小朋友出門返學,毛毛就狐狐聲,仲細細聲吠左兩聲,毛媽就 “No” 毛毛


落到街見到有個賓哥哥跑過身邊毛毛就狂吠,係我放鬆左,正確做法係叫住毛毛注意我嘅指令。


今朝都遇到十幾隻狗狗散步,有個阿姨拖住兩隻狗 (一隻比熊一隻金毛) ,毛毛見到就要行埋去打招呼 (冇吠) 。同比熊互聞完,比熊好驚咁走開,但係隻金毛就搶繩仲好想同毛毛打交道,拖拉期間金毛甩左頸帶,搞到阿姨好驚同好尴尬。我地走開,毛毛全程反應平常。


過左馬路又撞到黑、白流浪狗向住我地行埋黎,毛毛就紮行馬狐狐聲準備出擊,我向前行同趕佢地走開,毛毛就做左我前峯,一路狐一路向前行仲吠左幾聲,過程只係十幾秒我地就離開。


總括今朝,毛毛表現合格但唔穩定,其中應該同我發出指令有關



毛毛 : 毛爸話我唔可以學 "流浪飛仔" 咁撩事鬥非咖宜家練習學做 "斯文乖仔"



毛毛 : 做晒練習喇,返屋企玩執波波同食大餐


沒有留言:

張貼留言