2009年5月2日 星期六

煮早餐

尋晚同太太商量今朝食乜早餐太太第一個答案係是但啦”,第二個答案係我聽朝要瞓晏啲尋日同今朝早都同毛毛落街散步 (我朝朝都落街又唔見我要瞓晏啲),你落街順便買啲點心返黎食…”


我話聽朝我想食烏冬”。


毛媽:唔得呀,朝早要同毛毛沖涼,好忙架冇時間煮。


毛爸:咁等我安排喇聽朝煮特濃蘿蔔雞湯餐肉烏冬俾你食喇



材料:


白蘿蔔半個


兩盒雞湯


兩包烏冬


午餐肉一罐


做法:


蘿蔔切條,連雞湯、薑片、冬菜放晒落個煲慢火煲20分鐘就得,記得要落啲胡椒粉同芫茜調味。


毛爸:太太啲野得唔得 ?


毛媽:OK啦...


沒有留言:

張貼留言