2009年5月12日 星期二

準備考試

毛毛黎緊嘅星期六要考試喇...到時要家長陪住一齊考,我特別攞假陪毛媽去,毛媽好緊張同擔心毛毛考試 "肥老"。


咁即係話呢個星期毛毛同毛媽都有好多練習要做...。每朝除左我帶毛毛戶外練習之外...返到屋企毛媽親自監督毛毛練習(早同晚)...媽同毛毛都會有幾日忙。



毛毛 : 喺屋企有毛媽監督要練好耐架...


自從上完第五堂之後,導師建議為配合毛毛行為、個性、同服從性更換另一種 頸帶講起上黎毛毛用左效果幾好,而且好快習慣,呢兩日仲好服從指令(同之前比)。



毛毛 : 同毛爸一齊就輕鬆得多喇...


毛毛以前帶嗰條訓練choke chain搶繩嘅時候條鏈就扯到好緊,緊到毛毛咳,其實我好擔心架。


不過個百厭仔好曳曳冇其他辧法...



毛毛 : 我換左條 "頸帶"呀...


星期六考試毛毛努力呀 !毛毛我地支持你...你...你...



毛毛 : 成功忍住唔食,毛爸話我叻呀...毛爸話要正經練習唔準笑喎...乜考試要考埋唔準笑咩??????



  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言