2009年5月16日 星期六

毛毛心聲...合格喇 !

等左好耐嘅日子終於到喇...


我知今朝毛媽會同我散步做練習,今日星期六下晝要去考試...



毛毛:我知好多 "粉絲" 關心我...我會努力ga...


我得左喇...哈哈哈...我合格左喇...好野!導師仲話我好叻呀...哈哈哈!毛媽、毛爸梗係好開心啦,話我考試合格叻仔喎。



毛毛:我話比你哋知, 我得左啦~~~嗚~嗚


媽仲帶左我去剪個新形象...話天氣開始熱喎...



毛毛:我ge新look...



毛毛:毛媽話要露脚趾喎...



毛毛:好多謝各位粉絲支持...我好開心啊...


 



  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言