2009年5月19日 星期二

有關飯局...

我攞左兩日假,為兩件事...湯生請客、毛毛考試。


星期六傍晚湯太來電話會接埋我地一齊去...湯生好有心今次湯生花盡心思喺大酒店嘅美式扒房訂左間VIP房,我都係第一次去啲環景咁清靜咁舒服嘅扒房食飯。


我地一行7人入到房坐定之後,就有個服務員入黎同我地介紹飲品、食材,有牛扒、海鮮、甜品...非常細心週到。氣氛、食物都高水準,每道菜之間都有一班服務員為大家換餐具及補充飲品,服務非常專業。



咁大個麵包食左都唔使食其他野啦...又香又軟又熱...忍唔到...食左半個



煙肉帶子卷...帶子好鮮味, 肉好爽....



蟹餅...啖啖肉...差啲唔夠分...好味



呢一碟係生肉...我好少食生肉都覺得好味...



龍蝦湯...味道好濃...蝦肉好爽好彈牙



凱撒生菜沙律...材料新鮮...啲菜索索聲



唔知點解...呢一碟薯條成枱人都爭住食...超好味



薯寶...圓碌碌都唔知點樣入手...但好快就食清...



脆焦糖蛋布甸...食過之後你會念念不忘...好掛住佢啊...



詠琪嘅至愛...朱古力慕絲



大家都話超好味嘅...心太軟...仲 encore 左一個...


今次飯局食左4個鐘,散席前服務員仲為主角同大家拍照留念...除左美味嘅食物令大家非常滿足之外更大得着嘅係大家相聚心靈上嗰種滿足...



  • 留言者: 圓咕碌
  • Email: bottle312@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-05-20 13:31:00
睇見啲食物都想食 ~!!
[版主回覆05/20/2009 16:06:00]有機會見到你我請你食... BY毛爸毛媽&毛毛

沒有留言:

張貼留言