2009年5月15日 星期五

去爬地

今日放假做屋企野,買餸、糧食入貨。


太太今晚同 左 小姐去睇舞台劇,晚飯就要自己搞有咁啱阿Mi打電話黎 ﹕阿哥今晚上黎我屋企食飯啦順便黎探Coffee…肥仔 : 好呀好呀唔使特別加餸架有雞、魚、鮑魚湯就得喇哈哈哈



Coffee : 好歡迎你地...毛爸、毛毛



Coffee : 呢啲先叫 "保護色"呀...



紅龍 : 仲有我都歡迎你地呀...


到傍晚我帶埋毛毛上去,毛毛出奇地乖,Coffee就狂吠。今次要讚毛毛,除左無亂吠之外仲好聽指令,sit、stay、leave 做得好正規,令阿Mi全家激節讚賞。將毛毛左抱右抱,毛毛好叻呀



銅銅 : 毛毛、Coffee我地開爬地...



銅銅 : 毛毛你好叻呀!



銅銅 : 你地兩個唔好玩到打交呀...


 


銅銅、銘銘、Coffee、毛毛一齊開爬地,玩到癲晒,差啲唔俾毛毛走


見到佢地玩得咁開心我差啲都唔想走……



毛毛 : 我好開心呀....



  • 留言者: 雨後
  • Email: liliwonglee@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-05-16 18:31:00
又有一只靓仔狗狗~  不过毛毛仍是第一!  大方得体!!
[版主回覆05/17/2009 23:14:00]Coffee係六個月大嘅狗女,好活潑架...By毛爸

沒有留言:

張貼留言