2009年4月17日 星期五

mo媽吃、喝、玩、樂四天遊@新加坡--Day 2

April 11, 2008 (星期六)


今朝我地成8.30分先起身,梳洗完之後就出發去亞坤食早餐。


呢個就係我地嘅早餐kaya多、奶茶、好立克。


之後我地搭MRT去義安城 (Ngee Ann City) 因為亞妹要去嗰度book shop幫盈盈買書。沿途嘅街道都幾乾淨闊落,新加坡有一點值得讚就係佢地嘅城市綠化,因為街上種滿大樹,所以都唔覺好哂同好熱。



買完書我地就喺翡翠皇宮酒樓飲茶,飲茶度度都有所以冇影相。之後就去Vivo City expressSentosa


MRT內見到啲咁特別嘅牆,梗係要影番幾幅相啦,我地嘅專業model又要就位喇。



呢度係Vivo City出面嘅廣場,都幾靚架。


Sentosa之前先Vivo Cityfood court食海南雞飯。


Sentosa入面其中一個景點魚尾獅。


參觀underwater world,因為出面落緊大雨所以盈盈要著雨褸。亦因為落緊大雨好多人走哂入黎睇魚,所以好焗又好臭。


呢度係其中部份嘅魚


好靚嘅水母


離開水底世界之後就去搭纜車番Vivo City食晚飯。


因為之前落大雨,所以天色一啲都唔靚


Vivo Cityfood court左呢個米粉,只係$4坡紙,入面啲料係任你揀7樣野。都好好味,亞妹仲話早之叫3個粉啦。


番到酒店放低啲野 (因為亞妹係拎住啲重疊疊嘅書去Sentosa),我地又落去商場食甜品。因為之前搭扶手電梯嗰陣見過佢地喺度整pancake,呢個係我favorite黎架嘛,所以一定要食。嗰間餐廳叫做Market Place,喺City Hall B1嗰層。睇下個pancake幾靚,仲好好味添。



食完pancake就轉去另外一間食chocolate cake,一樣係非常好味



今晚我地大家都好早瞓,因為超

攰。我今朝臨天光仲有少少天旋地轉,所以都唔敢怠慢,早啲休息

沒有留言:

張貼留言