2009年4月30日 星期四

毛毛心聲…上戰場

今日毛爸幫我帶左條黃色頸圈 (有狗牌架) 同迷彩頸巾,毛爸就換晒迷彩衫揹住一袋二袋帶埋我出街,毛爸話今朝天氣咁好帶埋我一齊去打War Game喎。


去到嗰度見到好多帶住面具嘅人個個都走過黎同毛爸打招呼,仲猛咁撩我玩不過嗰啲人嘅面具好得人驚架。跟住就見到佢地喺草林度走黎走去我都有跟住毛爸走入草林後尾毛爸派左我去做卧底



毛毛 : 我話你知啦,我準備同毛爸一齊落場 "殺敵"


 



毛毛 : 毛爸我有發現呀...Over Over...


 



毛毛 : 毛爸,喺前面有好多 "敵人"呀...我冇眼睇喇...


 



毛爸 : 毛毛你仲唔撤退...


毛毛 : 毛爸我唔驚架,我有 "保護色" 敵人見唔到我架


毛爸 :


沒有留言:

張貼留言