2009年4月18日 星期六

陪毛毛返學

毛毛已經放完兩個星期假...今日要返學喇...


由於我今日放假 ,就陪毛毛去上堂


開始落大雨...毛毛要改喺室內練習,室內有啲狗同學啱啱落堂毛毛見到梗係狂吠啦。唔知點解導師黎到毛毛就停左冇吠,導師話毛毛“洽”主人喎...


開始上堂,導師帶埋個“PR”Parco同毛毛一齊練習...導師話毛毛“Heal”“Sit”都做得合格,今次係學“Stay”。


毛毛冇乜耐性,導師話毛毛要多啲練習...最重要嘅係毛爸要更加勤力練習



hi~~我係PR狗...我叫 PARCO呀~~



PARCO:毛毛係我啲兄弟黎架~~係我帶住毛毛上堂架~~



毛毛:我學緊 STAY 呀~~毛媽用藍莓獎我~~


沒有留言:

張貼留言