2015年6月26日 星期五

地獄(開工)見聞...只怕豬一般的幫手

2015年6月25日(星期四)


我份工雖然施工簡單⋯但物料重、高空作業、凌空用力⋯所以係一份辛苦嘅工作。

由於現在施工地嘅項目面積大⋯做運材料、傳遞工具⋯嘅同事會係重要嘅拍當。

呢排上頭派一位做咗一個幾月嘅同事來幫我手,但我唔覺得減輕咗我工作同增加效率⋯反而令我好難向老闆交待。

該同事連手板眼見功夫都話唔識做,極小機會上陣工作,你開工佢只會企喺度望實你⋯態度就係"你都識做唔使我幫手啦"對工作欠主動,維一最績極係放飯同收工,遇到啲咁豬嘅幫手⋯⋯自己做死。


毛爸:啱啱先食飽飯...又要開工搏殺喇...

沒有留言:

張貼留言