2015年6月11日 星期四

令人憂心嘅毛毛...左邊眼增唔開?

2015年6月11日(星期四)


呢排我聽張醫生指示停止所有運動、用腦力嘅活爭取時間休息。

噚日朝早⋯照常幫毛毛梳洗準備外出散步,發現毛毛左眼好多分泌物仲有少少紅,自己以為只係一般污糟⋯大意咗。當日我收工返屋企⋯發現毛毛對眼仔通紅左眼好多眼水,見到咁嘅情況自己先知驚⋯即時帶毛毛去(綠十字)見醫生。


毛爸:情況令我擔心,眼仔越來越紅...流好多白色眼淚...

4 則留言:

  1. 可能毛毛唔覺意抓眼,唔好擔心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好奇怪毛毛冇再R眼仔,唔好意思最近我聽醫生指示多啲休息少咗寫日誌,毛毛差不多好番晒,唔使擔心,多謝你哋咁有心。

      刪除
  2. 同佢帶喇叭先 , 唔可以再比佢抓傷隻眼 , 醫生點講呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話我哋發現得早,傷勢唔嚴重⋯好快好番。

      刪除