2015年6月21日 星期日

開懷的午餐

2015年6月21日(星期日)


今日中午我同太太要帶毛毛去寵物店剪裝⋯順道到「后座」食飯搵曾先生傾偈,由於曾老闆親自下廚料理出品⋯所以非常忙碌,更為我哋份餐加大、特別配制飲品及甜品。

雖然午餐、飲品份量都加大⋯我哋全部食清仲食得十分開懷,多謝曾老闆親自款待。


新寵...咖哩飯,好香唔辣...味道豐富,太太食咗半碟...


名物...叉燒飯(爽粉),呢份加碼嘅叉燒配爽粉...太太食咗大半份。


曾先生為我配製嘅...黑磄檸檬水...特大杯裝


曾先生為我特別製作嘅甜品...鬆餅配四色蘚菓乳酪...一試難忘...

沒有留言:

張貼留言