2015年6月22日 星期一

毛毛:媽咪去邊?

2015年6月23日(星期二)


太太幾個月前已經計劃咗同湯太去旅行⋯今日出門喇,呢幾日太太執行李⋯毛毛梗係做破壞王啦。

今早毛毛成朝喺㕔行來行去⋯好似有好多心事一直到毛媽出門。

今朝我幫太太推行李落街搭湯生部順風車(多謝湯生幫忙),推行李箱出門嗰一刻開始毛毛就狂吠⋯到我哋搭電梯都仲聽到毛毛吠,當我送走太太返上屋企⋯毛毛表現特別開心,我發現毛毛有個奇怪嘅行為,坐正喺大門口不斷咁回望同我眼神接觸⋯好似問我⋯點解媽咪仲未返來咖?


毛爸:可憐的毛毛...

2 則留言:

  1. 毛媽去旅行好快返啦...毛毛乖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋每次旅行毛毛都有情緒反應,毛少俾我哋縱壞咗喇...

      刪除