2015年2月17日 星期二

行大運

2015年2月18日(星期三)年三十


今日開始放假⋯但瞓得好差⋯凌晨已經醒咗⋯瞓唔番。

近排毛毛越來越百厭,無時無刻搞破壞引起我哋注意,毛媽亦都因為毛毛曳經常大聲鬧毛毛,突然覺得屋企好嘈好熱閙。

雖然毛毛百厭咗⋯我更加開心放心,心入面覺得毛毛咁嘅表現先至係健康快樂,今早帶毛毛出去行大運送舊迎新⋯順便賣懶...


毛爸:毛毛,今朝我哋去行大運同賣懶呀!


毛毛:毛爸,咁即係點行?我使唔使兩隻腳企高咁行呀?...有冇零食獎咖?

毛爸:你四隻腳咁行得喇,行完返屋企就有餐食...


毛毛:毛爸經常吹牛,信佢就奇...不過我行晒喇...返屋企食餐喇...哈哈哈



沒有留言:

張貼留言