2015年2月16日 星期一

祝太太生日快樂

2015216日(星期一)



太太,生日快樂呀!每年嘅今日係一個大日子,亦都係最頭痛嘅日子,因為要花心思準備3份禮物太太生日、情人節、結婚紀念日,今年太太愛上某牌子首飾所以好容易就完成任務。

好多朋友講一次過慶祝3個紀念日好方便,有啲朋友話我準備啲禮物好行貨,我認為禮物只係一個標題內心嘅承諾先至係最好嘅禮物


毛爸:太太,祝妳生日快樂!


毛爸:祝妳身體健康!


毛爸:太太,我盡力保持身體健康陪妳走到人生終點...

雖然好多人除口嗡「我愛妳一世」...但係呢句話亦都係我嘅心聲...

太太,祝妳生日勁樂、我愛妳...

2 則留言: