2015年1月18日 星期日

帶毛毛行山

2014年1月18日(星期日)


今朝毛毛開心到狐叫⋯因為有毛媽同我一齊帶佢去行山。

基於好多理由已經連續幾個星期日⋯冇帶家人出去晨運,自己好明白亦同意家人星期日放假⋯要瞓晏啲遲啲起床⋯係理所當然。

但我想法有小小唔同⋯平日返工忙碌基本上冇乜多餘時間陪家人,我放假⋯梗係陪家人啦,我什至將踩單車安排喺凌晨操練⋯剩多啲時間俾家人,但有時都好無奈⋯家人選擇瞓覺都唔俾機會我陪佢哋⋯


毛毛:我同媽咪行先喇...


毛毛:我同媽咪行山有一隊警察哥哥做保鏢咖...


毛爸:呢個告示牌由紅色變成綠色...日子有功...


毛爸:萬綠叢中兩點紅...

2 則留言:

  1. 一家人行山開心好多呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!完全同意,健康活動要全家一齊做先至最開心咖...

      刪除