2015年1月28日 星期三

毛毛無精打采⋯原來

2015年1月28日(星期二)


今又好晏先放工⋯入門口毛毛冇迎接我,只係無精打采喺梳化搖尾,走埋去抱抱佢都拒絕同唔願意,獎勵零食都冇興趣⋯毛毛唔舒服?

幫毛毛裝好身落街散步⋯一落到街⋯毛毛第一時間閃埋路邊尿尿同便便仲係好大"督"同好大"堆",之後⋯毛毛就一切都"正常"番⋯我估毛毛係三急強忍唔舒服,但屋企騎樓有"尿板"毛毛點解吾去解決呢?難明⋯


毛爸:毛仔,死忍會搞出病咖...

毛毛:我都唔知點解喎...

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,由其係我放假...佢一早就起床等我幫佢裝身出街玩...非常準時。

      刪除
  2. 可試吓定時叫佢尿尿 , 因為狗狗有時唔記得去廁所 , 我個仔都係咁架 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝咕碌媽嘅溫馨提示...等我試下先...得唔得遲啲話你知...

      刪除