2015年1月18日 星期日

地獄(開工)見聞...十幾層樓咁高

2015年1月18日(星期日)


我工作其中一種工程⋯「安裝微波發射天線」,呢種工程係要喺高處或者高山頂建做一個高塔⋯將微波天線安裝喺塔頂。

今次安裝地點⋯路環媽祖文化村隔離⋯離地十幾層樓咁高嘅鐵塔頂,去到現場⋯見到鐵塔畢直⋯嘩~,雖然我冇畏高⋯咁嘅高度一口氣爬上去⋯真係令我心寒⋯

是日有老闆、同事代爬⋯到工程進行就要自己親自上陣⋯我真係有啲驚。


座塔畢直...支援塔上嘅同事...眼痛又頸痛...


從地面爬上塔...都需要啲時間...塔上...大風、凍、陽光猛烈...


我今日喺地面支援塔上嘅同事...嗌到喉痛聲嘶...


同事爬到塔嘅某一點...己經失去蹤影...


呢一項係地獄工作...行外人更認為「不可能完成的任務」

2 則留言: