2013年3月1日 星期五

新年團拜飲飲食食


201331(星期五)


今日係同班老友「新年團拜飲飲食食」嘅日子,今年選擇咗食泰國菜。
其實每年農曆新年期間我哋一班人都約埋一齊飯局傾計談心,今年嘅話提好特別「運動」,更加因
我個人心願跑馬拉松」成為爭論點,而分為正方-丈夫團(顧及我心願及感受為論點)、反方-太太團(擔心我體能及身體健康為論點),我一句妳一句氣氛熱鬧搞笑。
原來雙方都係為我健康同感受著想
真係令我開心又感動。



毛爸 : 好心急等緊班老友到...


毛爸 : 呢間泰國菜餐廳啲野食都好啱我哋口味,由其係甜品「椰青大菜羔」...
毛爸 : 除咗食物...我哋重要嘅焦點係「相敘一刻」,原因係大家各有各忙好難得一齊飯局。

沒有留言:

張貼留言