2013年3月20日 星期三

雨後的陽光


2013320(星期三)

今朝出街散步嗰陣已經發覺天上有紅霞仲有一線陽光今日手上亦都乜粗重功夫要做,今日一定係好日?
忽然接到一個優差「柯打」
去巡8間電訊門市同回收當店嘅「滅火筒」送檢。當我執行「柯打」嗰陣問題就發生馬路上人多車多又塞車又冇車位其實我喺店平均停留5分鐘但揾位泊車就花我大半個鐘(而家啲差人抄牌好快手咖,多謝600大元)
到我完成任務嗰陣
個天就開始要落雨,帶毛毛出街散步嘅時候已經落緊雨溦溦毛毛又要行停車場喇望住灰灰嘅天空連啲氣氛都變成灰色


毛爸 : 晨早起身就有一種好嘅感覺...但下晝就


毛毛 : 朝早情緒高漲...旁晚情緒低落...狗都癲...

毛爸 : 經太太冶療前、後...
毛爸 : 因為大意令右腳掌受後...有位老友打電話俾我太太 : 善意警告同溫馨提示我「愛惜自已身體、安全第一」,有啲咁關心自己嘅老友真係有福,多謝妳呀蘭茜...妳嘅提示我會緊記。

沒有留言:

張貼留言