2011年4月6日 星期三

蘇梅島不一樣的旅程之曼谷走難上機(第二日零晨)

2011328(星期一)零晨


一早俾個鬧鐘嘈醒,零晨三點嗱嗱林梳洗完就執埋行李落酒店大堂,嘩…咁早已經人山人海,個個人都拖住大件細件行李迫上機場巴。去到機場航空公司櫃位...見到人頭湧湧好似等 "派米"咁.....



嘩...人山人海,原來登記服務4:30先開始,咁即係又遲飛喇...我地入左閘之後登機處有免費早餐食(今朝第一餐),上機嗰陣仲落緊雨...飛左一個鐘,飛機情况同尋日一樣強烈震動下安全降落...全機乘客拍爛手掌。由到達開始雨就未停過....



銅銅 : 蘇梅島...我地黎喇...



蘇梅機場環境落緊雨都一樣好靚...有陽光就更加唔駛講...



行李認領處非常開放....天井有個小花園,行人通道好有特式,洗手間有缸好靚嘅海魚...



一睇銅銅就知佢係幾咁開心...但係又開始落大雨...



航空公司送俾客人嘅早餐卷...值150匹咖...



我叫呢個美式早餐價錢啱啱好150匹...(今朝第二餐)




嘩...咁多人走埋去...有野派咩?



真咖...真係派電話咭...不過要你自己俾錢充值...



我地喺機場等左個幾鐘...等酒店安排車黎接我地...


呢間就係我地住嗰間酒店...啲雨又大番...







沒有留言:

張貼留言