2011年4月7日 星期四

蘇梅島不一樣的旅程之降落蘇梅島

2011328(星期一)


返到酒店大家安頓好之後...開心嘅情緒又高漲番,啲房好靚又有自助早餐食,酒店又通知我地租車公司已經送左部車過黎...可以開始自駕遊,首先食中午飯、掃貨、晚飯...



一到酒店就有歡迎飲品奉上...仲有早餐...


早餐必食煙肉拼盤(有腸、扎肉、鴨胸)、生果(菠蘿、火龍果、芒果、西瓜)、甜品紅梅蛋糕仔...(今日第三餐早餐)



我本人從來都未見過啲蜂蜜連架擺上枱...應該咁先至叫做新鮮 "蜂蜜"...



太太就專攻生果...



啲房好靚好大...有按摩浴缸、露台、沙灘椅...



一行出露台就係泳池...非常方便



我地嘅豐田座駕...啲雨又好似大左好多仲水浸...



我地第一個午餐嗰間餐廳就喺我地酒店右邊近街口...



嗰間酒店餐廳環境好靚...行過花園、過橋、上樓梯....先到...



椰青...銅銅最鐘意入面嗰啲椰肉...



泰式拼盤...菜、雞、肉碎、海蘚...白飯任裝..



泰式意粉...銅銅至愛...



泰式炒飯...大家都鍾意食...



x大家食緊飯嘅時候...雨就越落越大...



銅銅...好失望..



雨大風大,海灘之浪有成兩層樓咁高...



大家食飽飯行出酒店...水已經浸晒成條街...


 



  • 留言者: Grace
  • Email: mynamekiu@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-04-09 00:11:00
 吓~ 原來嗰場水浸真係咁勁

沒有留言:

張貼留言