2011年4月22日 星期五

蘇梅島不一樣的旅程之體驗原始生話(上晝)

2011年3月29日(星期二)


大雨一直落到深夜,第朝起身發覺停左電又冇水,去廁所同梳洗係一個問題...由於我地房間外面就係泳池,咁...我就用嗰啲水黎衝廁所,梳洗就用礦泉水(好富貴呀),至於通訊網絡全部都停晒。行出酒店餐廳...好彩仲有豐富早餐食。



我地一開製就有水有電好似係必然嘅...原來冇嗰陣係咁難涯...



早餐有好多野食...



太太嘅至愛...食飽早餐我地就行出街,嘩...街頭街尾都水浸根本就行唔倒出去



水浸到橋嘅扶手浸得好犀利,狗狗差啲俾水衝走...



海灘好大浪...啲浪有成3米高咖...我地只係喺附近士多買左好多礦泉水返酒店



呢個重頭節目...都係取消喇...失望...


 


 


 


沒有留言:

張貼留言