2009年3月15日 星期日

coffee小姐

由香港返黎已經係傍晚7點,毛毛見到我地開心到失禁 今日阿美放假,太太要親自整野俾毛毛食。


今晚食左飯要去阿Mi度,順便攞部藝康相機俾銘銘學影相(報左名學攝影)。未去到門口己經聽到屋入面好熱鬧成家人圍住隻小狗狗。原來阿Mi啱啱買左隻啡紅色貴婦狗女(4個月大),因為顏色關係改名做 “coffee”


coffee:hey...我叫coffee,4個月大,係女仔黎架...


 



coffee:全屋企人都好鍾意抱我架...


 



coffee:呢個狗兜係毛爸送俾我嘅禮物。


 


Mi、銅銅、銘銘你一句我一句,又輪流抱 “coffee 非常忙。小狗狗你要適應吓喇



coffee:銅銅姐姐唔識抱我...


 



coffee:我要習慣吓喇...


 


沒有留言:

張貼留言