2009年3月21日 星期六

毛毛上堂

今日個blog由我mo媽負責寫,點解?因為今日係由我帶毛毛去上堂囉。


首先講下點解毛毛要上堂先。你地唔好俾毛毛個樣呃倒,其實佢好曳架出街搶繩、見狗吠狗、見跑緊嘅人就吠人、有人喺屋企出面行過又吠 (半夜聽到都會吠架)、聽到附近啲狗吠佢又吠。帶親佢出街人地會以為佢冇家教,其實係我地唔識點教。


言歸正傳,等我講下毛毛今日上第一堂嘅情況先。毛毛等緊上堂嗰陣見到其他狗又係狂吠,冇哂佢乎。到個trainer黎到,佢一見到毛毛就話我地唔應該用頸帶,跟住佢就攞左條chock chain出黎幫毛毛戴上同埋示範俾我睇點用,跟住我地就開始行街喇。


trainer教我一定要俾毛毛行喺我左手邊,要佢同我並排而行,如果佢一超前就chockchock佢同時講heel。個trainer先示範一次,毛毛果然好聽話唔敢超前。跟住就到我試下,毛毛真係聰明,一教就識。我地行左大約半個鐘,毛毛都好乖跟住我行,只係超前 一兩 次。真係要俾10個叻佢。希望聽朝帶佢落街嗰陣可以保持到,因為我始終懷疑佢咁乖係因為個trainer喺到。



毛媽:毛毛好乖咁跟住行...


 


除左heel,我仲教左毛毛行緊嗰陣停低,佢都好快上手。



毛媽:斑馬線前叫毛毛停低...


 


trainer話最主要係我地要每日都用嗰啲command等毛毛習慣,咁自然就會可以控制到你想佢點。真係易學難精啊。


上完堂之後我就擺低毛毛沖涼同剪毛,不過由於太多狗狗剪毛,我4點放低佢,到宜家都未搞掂呀。毛毛今日一定好攰架喇



毛毛:終於可以休息吓喇...


 



毛毛:好攰呀!


沒有留言:

張貼留言