2009年3月7日 星期六

受到攻擊

今朝好晏先同毛毛落街散步,經過廢紙場有兩隻大唐狗走出黎 (黑色同黄色)。毛毛就狂吠兩隻大狗依牙鬆鋼,先同毛毛對陣,之後黑狗衝埋毛毛度,黃狗就向我撲過黎...我用手一擋,好彩着長衫。


當時我顧住抱番毛毛,黄狗又向我攻擊...嗰一刹那我本能反應係起飛腳踢 (踢唔中佢)。之後我企定用殺敵嘅眼光望住啲狗兩隻狗停左攻擎,帶啲唔忿氣嘅眼光返入廢紙場。毛毛就出力掙扎狂吠,一場虛驚...


街尾有個姐姐拉住隻金毛同貴婦狗,見咁嘅情況就拿拿林調頭走



毛毛:我唔可以俾狗大架...


 



毛毛:我同毛爸係最佳拍檔...



  • 留言者: Angel
  • Email: ywkangel@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2009-03-08 02:59:00
你的狗狗毛毛好可愛, 毛爸你好厲害!! 可惜我家不能養狗.... 你們家 5月去台灣, 以下連應該很有用 台幣兌換資料 (含匯率資訊) p.s. 我朋友告訴我, 他收不到訂閱新網誌的電郵, 已向 yahoo blog 反映, 他們說如用戶收不到, 請本人自行與 yahoo blog 聯絡 (私隱關係), 不知道你有沒有收到訂閱電郵? 我最近也收不到朋友的訂閱電郵真奇怪呢~

沒有留言:

張貼留言