2008年8月28日 星期四

U69

今日見返個老友路依我好開心,路依係我識好多年嘅老友,一齊打WAR GAME嘅隊友。雖然我宜家仲有繼續打WAR GAMEIPSC,但心態同態度完全唔一樣。


我以前去過打WAR GAME嘅地方有松山防空洞、青州修道院、皇朝停車場、白馬行銀座地下停車場、路環石礦場、水壩、氹仔林屋、炮竹廠,創造左好多開心嘅回憶….


以前後生打WAR GAME楂住支槍亂咁開槍,以殺敵同殺人為樂,好似好英雄…其實正式係大傻瓜黎架……


宜家年紀大左,對槍同WAR GAME就有一個正面嘅認識。槍…唔可以將槍口對準唔係摧毀嘅目標或物件。WAR GAME…係一種合作嘅遊戲。我宜家打WAR GAME好享受勝利、殺敵、被殺、失敗嗰種感覺,更重要嘅係學識信任同團隊合作精神,珍惜身邊嘅拍檔……


註:U69係我打WAR GAME嘅隊名。



沒有留言:

張貼留言