2008年8月18日 星期一

集體回憶

尋日晏晝帶左momo出去沖涼,因為momo仲未打齊針,所以即做即走。由於我冇車,所以用埋佢地o既接送服務。


個衰仔唔知係咪第一次坐車驚驚,所以o係人地個籠度便便,真係失禮C人。去到沖涼就郁黎郁去,搞到人地話佢曳曳。不過沖完涼omomo真係好靚仔、香噴噴。可能momo真係唔慣出去沖涼,所以番到屋企好似周身唔自然咁,要warm up一陣先至識玩。


之後夜晚同亞妹&佢囡囡去左睇音樂劇 “The Sound of Music”,真係超好睇,d歌又好聽,睇到我怕爛手掌。呢齣音樂劇,我睇過好多次戲架喇,宜家再睇一次就諗番細個老豆帶我地去睇戲,我妹話好有集體回feel


沒有留言:

張貼留言