2008年8月15日 星期五

毛毛心聲…擔心

肥仔毛爸同毛媽尋晚又嗌交,因為毛爸呢排好夜先訓。毛爸好早起身架(六點幾),目的係放我出騎樓同埋同我玩。但係毛爸健康問題唔適宜夜訓架,所以嗌交。


我聽到肥仔毛爸同毛媽對話……….


毛媽肥仔,你咁夜都唔訓仲搞緊啲相呀聽朝先搞啦…..


毛爸得喇得喇我訓着左,到妳入房時候又俾妳嘈醒,我好難再訓返着架


平時毛爸十一點度訓先,毛媽十二點幾先至入房….


毛媽點會呀我入到房你已經扯晒鼻寒仲嘈住我訓添


毛媽病左,佢咳咳呀我知到肥仔毛爸好擔心,我都係呀毛媽妳快啲好返啦...




  • 留言者: 天下無雙
  • Email: kan_ka_pou@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-08-18 12:40:00

  HiHi.. 新丁報到..
個 Blog 整得好 Q 哦..
唔.. 食多 d 水果可能有幫助...?..
另外.. momo 你好得意哦 !






  • 留言者: Heidi
  • Email: heidihychan@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-08-17 09:23:00
放心啦, 毛豆爸以前都係咁, 毛毛細個返黎, 怕佢一個係廳唔知攪乜野, 連去廁所都帶埋入去忝呀, 大家都要有適應時間, 嗲哋梗係想有多啲時間陪毛毛啦

沒有留言:

張貼留言