2018年4月30日 星期一

狄狄轉食脫水生肉糧

2018年5月1日(星期二)

狄狄回家第三日~2018年3月3日(星期六)今日要做義工幫彿光中心元宵節活動做影相佬,全日都開工...難免對小朋友們掛心。

觀察咗兩日...狄狄對新環境充滿好奇,怕孤獨、活躍又要同毛毛大哥哥玩,但毛毛就覺得狄狄好煩經常狐吠警告佢。狄狄返嚟屋企第二日就開始轉糧,有啲擔心狄狄會唔會唔習慣?我雖然全日都外勤但都想抽時間返屋企照顧毛毛、狄狄,今日一直忙到傍晚(代我照顧毛毛、狄狄嘅工人姐姐因為要慶祝生日而提早放工,令我更擔心),幸好得到督導、師兄、師姐們體諒可以早啲走。

返到屋企啱啱趕及工人姐姐收工,小朋友們見到我就開心狂吠,抱狄狄到騎樓便便同尿尿...狄狄已經識喺尿板方便,但便便同尿尿都好少,算正常,有可能受新糧影響...轉糧希望狄狄腸胃盡快適應...

狄狄:我毛爸去咗邊?




沒有留言:

張貼留言