2018年4月28日 星期六

我上學去⋯從新學習

2018420日(星期五)


細個嗰陣⋯爸爸經常對我講:萬般皆下品 ,惟有讀書高。當時我唔明爸爸嘅意思,出到社會做事先發覺知識對事業係非常重要。

今時今日有學習支助,當時間許可又遇心怡學科(犬隻訓練及行為矯正課程)咁⋯就去報名⋯返學。我哋嘅課堂導師包Sir 為人健談風趣又係一位出色嘅犬隻訓練師。

呢個課程共有10名學生,大家都係愛狗狗同愛動物人士,我上課嘅目的係溫固知新,希望了解及掌握更多對狗狗嘅行為理解、照顧、訓練⋯等嘅新知識,應用喺毛毛、狄狄身上,令佢哋日常更健康、更快樂、更有規律咁開心生活⋯⋯

從拾做學生嘅感覺......累。

狄狄:我陪毛爸返學呀!

沒有留言:

張貼留言