2018年4月9日 星期一

嚇我一驚嘅狄狄…令人憂心嘅狄狄

2018年4月9日(星期一)


今早我操練完返屋企⋯一入門口就見到滿地報紙碎(已經習慣了),今次又見到有新嘢,除咗紙碎仲有一噠噠紅色醬染滿地磚,當時我冇特別注意⋯準備抱起狄狄時候我就好肯定嗰啲係⋯血,狄狄受咗傷?整嚫邊度?嗰陣開始識驚,即刻幫狄狄檢查⋯⋯係後右腳掌檫損咗出血,而後左腳掌都發紅,我估有兩個可能... 1. 係今朝落街散步狂跑唔覺意整嚫受傷,2. 係俾尿扳界損...


狄狄仲係扎扎跳,所以我估佢無大外...


一入門口...滿地紙碎,一啲都唔奇怪...



咁嘅情況...你哋話係唔係嚇一跳...



沒有留言:

張貼留言