2018年3月22日 星期四

行為失控嘅狄狄

2018年3月22日(星期四)

2018年3月2日(星期五)今日有工程要開工,今朝狄狄要暫時隔離喺廚房,臨出門要餵狄狄食餐同飲水...要做嘅事太多,在準備不足嘅情況下又趕住返工......要等到中午放飯時間先返得屋企餵狄狄。

到屋企門口只係準備開門...入面毛毛同狄狄已經興奮狂吠(大家互相鬥大聲),一入屋...先抱毛毛、獎勵,再抱狄狄、獎勵,毛毛就好開心好自覺咁走出騎樓尿尿(叻仔),我入廚房準備餐...狄狄就行近廚房門口跟住回頭望實我...噢~太遲了...狄狄就地尿尿咗。

當時令我手忙腳亂,要備餐又要搞衛生,我分神忙緊嘅時候...狄狄就玩失縱?我又忙住周圍揾佢。原來狄狄走咗去隔離洗手間便便,我喺門口望到咁嘅情況都呆咗,唉~又要搞衛生喇。到我冷靜落嚟...想下想下...發覺狄狄好神奇同聰明...識得去洗手間便便.....好搞笑。


狄狄係醒目嘅小朋友...


真係擺個靚堆...




沒有留言:

張貼留言