2018年3月21日 星期三

我毛家新成員⋯余狄狄(迪迪)

2018年3月21日(星期三)

201831日(星期四)重要日子⋯下午...
我親自到朋友家接毛家新成員「余狄狄」。

現時狄狄三個月大黑色男仔,排行第三,喺兄弟中算係弱者,個性⋯怕事、細膽、文靜、聰明⋯返到毛家狄狄對新環境非常害怕,加上大哥哥毛毛施下馬威⋯狄狄只有瞓喺枱底角落遠離毛毛,一直到晚飯時間...毛毛嘅反應只係對黑嘛嘛嘅狄狄產生好奇。

雖然過咗半日受驚嘅狄狄連口喝都唔敢去飲水,可憐。傍晚⋯我用手餵水餵糧好彩狄狄還願意合作接受,到瞓覺⋯又係另一個問題,由於要同毛毛隔離,狄狄要臨時瞓喺洗手間,呢個小朋友安靜到令我哋擔心⋯一直到凌晨四點,我終於忍唔住過去睇狄狄,狄狄小朋友坐喺門口用渴望嘅眼光望實我,主動問我攞野食、玩玩具,自己行去門口邊便便同尿尿⋯⋯狄狄咁嘅行為係好開始,加油呀小朋友...

狄狄:大家好,我個名叫余狄狄,男仔,三個月大...


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 實情...小朋友帶俾我哋好多歡樂同麻煩咖,我本人覺得人生旅途加入呢啲片段係會令自己嘅生活豐富同精彩好多咖。

      刪除