2018年2月16日 星期五

毛毛向司機拜年

2018年2月17日(星期六)

今早(5:50分)帶毛毛落街散步,天色白茫茫灰灰暗...

我同毛毛行經隔離地盤停車場...突然同暗處行出嚟嘅司機叔叔相遇,我哋相方都嚇一跳,毛毛更加驚到狂吠對方:旺旺旺旺旺旺...

我連忙向叔叔道歉:對唔住對唔住...

叔叔雖然驚魂未定...但反應出人意表...

叔叔:唔緊要,冇事冇事,佢(狗狗)同我拜年啫...旺旺旺...一早就旺旺旺...今年我一定好旺...哈哈哈。

好彩大家冇事,叔叔就好開心咁行開咗...(搞到我都O咀...哈哈哈)

毛爸:毛毛,新年期間就唔好亂咁吠人...聽話喇。
毛毛:我冇呀!我同佢哋拜年咋:旺旺旺、旺旺旺。


沒有留言:

張貼留言