2018年2月7日 星期三

要堅持,還是…放棄

20182月7(星期三)



臺北渣打公益馬拉松2018,呢場賽事對我嚟講係好特別.....

自從舊年三月(腰部)、五月(頸部)兩次受傷後,一直到今都在接受連串艱苦嘅物理治療,同時間又進行循序漸進式嘅體能操練,花咗半年時間先慢慢咁適應節奏。到出戰2017年終「聯賽第四回合除夕跑」及「銀馬」隻腳膝關節都出現痛感令我非常擔心。

到臺北比賽前雖然「與傷共存」但我從未想過放棄,有前輩提供策略...重要一環係唔好受傷...建議我穩穩陣陣配速咁跑,實情係"傷患"不明朗因素難以控制...但我決要完成賽事。

比賽前一晚難以入睡,凌晨三點已經醒咗,當日非常緊張去到上線時間又同隊友失散,起跑時感到好孤獨開跑3K…5K…右膝開始出現痛感跟著左膝擔心嘅事發生了,當時還能應付7K…8K前面係斜路,呢段斜路令我崩潰,雙腳痛感加劇流淚了......

我只有放慢步速熬...一直到看見終點拱門,衝線前 300米遇到一組視障跑手跑過身邊,大聲呼叫鼓勵我繼續加油...仲同我擊掌支持作為激勵(我兩行眼淚一直不斷咁流),終於跑過終點了感恩。

 今次係我跑路上一次激動嘅經驗...期待下一屆...有緣再會...







沒有留言:

張貼留言